wtorek, 4 marca 2014

Jedenastka z Dawidem Wichowskim

Jesienią rozegrał w barwach Nadnarwianki łącznie 143 minuty, głównie w rozgrywkach pucharowych. Bardzo możliwe, że dorobek Dawida Wichowskiego ulegnie znaczącej zmianie dzięki regularnym występom w meczach towarzyskich, gdzie ofensywny zawodnik m.in. zanotował dwie asysty.






1. Imię i nazwisko - Dawid Wichowski

2. Pozycja na boisku - skrzydłowy, napastnik

3. Boiskowy pseudonim - raczej nie mam, ewentualnie "Wichoś"

4. Piłkarski idol Robert Lewandowski

5. Ulubiony film - "Goal 2: Living The Dream"

6. Ulubione danie - chyba nie mam, ale jeśli mam coś podać to przychodzi mi na myśl gyros

7. Ulubiony zagraniczny klub - mam w prawie wszystkich najsilniejszych ligach swoich faworytów, ale obecnie, być może sezonowo, najbardziej trzymam kciuki za Borussię Dortmund

8. Ulubiona marka samochodu - Porsche

9. Ulubiony sport (poza piłką nożną) - tenis stołowy, siatkówka

10. Ideał kobiety - godna zaufania, z poczuciem humoru, świetna partnerka do rozmowy, otwarta, szczera, wyrozumiała i szanująca się. Z wyglądu: piękne oczy (brązowe albo zielone), długie włosy, zgrabna, ale nie za chuda!

11. Piłkarskie marzenie - oj, dużo tego. Pierwsze co mi przyszło na myśl to zagrać w Lidze Mistrzów i tuż przed 20:45 usłyszeć z płyty boiska jej hymn